.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون زنگنه: یارانه مردم را حریص می‌کند

شمال نیوز: پس از انتقادهای روز گذشته معاون برنامه ریزی وزارت نفت از ساز و کار فعلی پرداخت یارانه‌های نقدی به مردم و احتمال عدم پرداخت 2500 میلیارد تومان منابع مالی یارانه‌ها توسط وزارت نفت از سال آینده، معاون پالایشی وزیر نفت هم امروز از روند پرداخت یارانه‌ها انتقاد کرد.

وزارت نفت امروز گزارش داد: عباس کاظمی معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تداوم پرداخت یارانه‌ها به روش کنونی باعث از بین رفتن منابع مالی مورد نیاز برای توسعه زیرساخت‌های کشور می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه از سال 1351 و با تبدیل نفت یک و نیم دلاری به 10 دلار ارائه یارانه به مردم آغاز شد، تصریح کرد:  پولی که باید صرف انجام اقدامات زیرساختی می شد به این طریق از بین رفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه پرداخت یارانه‌ها به مردم میراث گذشته است، اظهار داشت: " تداوم ارائه یارانه ها باعث تحریص مردم خواهد شد."

این عضو هیئت مدیره شرکت ملی پالایش و پخش نفتی با بیان این که سوء مدیریت در سال‌های اخیر باعث شده تا در تامین منابع مالی با مشکلات مختلف روبرو باشیم اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه از یک سو و مشکلات مدیریت از سوی دیگر باعث کاهش درآمدهای نفتی در کشور شده است.

کاظمی تصریح کرد: قیمت انرژی در کشور باید منطقی باشد تا مصرف کننده به صرفه جویی روی آورده و پولی که باقی می ماند صرف زیرساخت‌های کشور شود.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه تا پایان برنامه توسعه پنج ساله مجموع مصرف سوخت از 166 میلیون لیتر به 225 میلیون لیتر خواهد رسید اظهار کرد: این اندازه مصرف از سوی مردم به رغم وجود گاز و برخی انرژی های تجدیدپذیر است که اصلا منطقی به نظر نمی رسد. /250مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آبان 1392
اقای محترم این چه نوع ادبیاته که شما بکار میبرید.مگه مردم برده شما هستند که اینطوری حرف میزنید.مردم حریص میشوند شما چی.چرا منت سر مردم میزارید.باشه یارانه ندهید لطف کنید حاملهای انرزی را هم برگردانید سر جای اولش.مگه قرار نیود درقبال افزایش قیمت حاملهای انرژی به مردم یارانه بدهید.لطفا فکر نکنید که مردم چیزی نمیفهمند. این بود بهبود معیشت مردم....واقعا که...لطف دارج کنید
شهرام 30 آبان 1392
آره جان خودت ، یارانه مردم را حریص نمی کند بلکه این بی تدبیری های شما است که مردم را خسته کرده و این مبلغ ناچیز برای قشر پایین جامعه مرحم کوچکی است تا بتوانند بر دردشان بزنند . لطفاً دیگه این حرفهای غیر کارشناسی را نزن
حسن 30 آبان 1392
آقای معاون نفست ازجای گرم بلند میشود ایا ان روستایی که هیچی دربساط ندارد میدونی با مبلغ میتواند مرحمی بر زخم خود بزند بنازم به این تدبیر دولتمردان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.